nov
25

Na ez nálunk nem "divat". Mint olvashattátok, hamarabb alszom én a Nyuszi mellett a földön megágyazva, mint hogy ö aludjon közöttünk. Azért ritka kivételek vannak-mint mindenben ugyebár.

Ez esetben Nyuszi éjjel 1-kor jött át sírva a szobánkba. Én kivételesen éjfélkor feküdtem le, ezért nem voltam igazán képben. Apa elmondása szerint Stella felmászott mellém, apa ekkor felkelt, át akarta vinni a Nyuszit a szobájába, de ahogy közeledett a Nyuszihoz, az pityizni kezdett. Erre mondta apa, hogy akkor vigyem vissza én. Àllítólag ekkor fogtam a Nyuszit, betettem közénk, s jól magunkra húzva a takarót aludtam tovább.

Na nem sokáig. Mert a Nyuszi ilyenkor nem az ágy közepén alszik, hanem mellettem belül. Vagyis 1 ágyrészen alszunk kettecskén. S ez esetben a kisasszony még a lábait is extra terpeszbe vágta :)))

(Aludni ugyan nem tudtam, de kárpótolt az a nagyonfinom illat, amit Nyusziszagnak is nevezhetünk)

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosnapok.blog.hu/api/trackback/id/tr342472966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása