nov
16

Gyüjtögetésmánia

| Szerző: Gaabee | 10:24 pm

Nyuszi nagyon szeret apróságokat dugdosni a zsebébe, aztán vagy elfelejti öket, vagy nagyon ritkán nem. De a lényeg, így kerülnek haza ovodai apróságok, amiket én összegyüjtök, s pár naponta beviszek az oviba. Az ovónéni már nevet, mikor titkosan (hogy a Nyuszi ne lássa) tartam a markom, hogy átadhassam a sok kis kütyüt :)))

A napokban egy fényképet találtam a tásájában. Azt hittem kapta, s hogy rajta van. De mikor a sok gyerek között nem láttam a lányom, akkor rájöttem, ez a kép nem az övé :)
Az ovonéni nagyon nevetett, mikor visszaadtam.  Azt mondta, látta, hogy hiányzik egy kép a faliújságról... :) Hát visszakerült a kép :)

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosnapok.blog.hu/api/trackback/id/tr183388464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása