ápr
14

A Nagy Jàtszótérsztori

| Szerző: Gaabee | 9:37 am

Egyik délután lent voltunk az Aradi téren a tátszin. Másnap mondom unokahugomnak, hogy ott voltunk úgy 5 utánig. Erre mondja, hogy akkor már ök is ott voltak,legalább látnunk kellett volna egymást, ha mi is ott voltunk. Márpedig ott voltunk.

Erre már itt Bécsben kicsinyítgetem a képeket, s ebbe futottam bele:

 

A furcsa az, hogy amikor a képet csináltam, nem láttam, hogy a képen Stella mellett ott vannak Zsuzsi gyerekei is. Söt, az a gyanúm, hogy mikor indultunk haza a játsziról (a kép készülte után kb 5 perccel), akkor a Zsuzsi gyerekeinek mondhattam, hogy ne haragudjanak, el szeretném kérni a játékainkat, mert haza kell mennünk.

Valamint azon agyalok, hogy vajon azért néznek a gyerekek túl komolyan a képen, mert ök láttak engem, s nem értették, hogy miért vagyok olyan fura, hogy nem állok szóba velük??? Remélem nem utálnak! Zsuzsi, ha olvasol, kinyomoznád? ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosnapok.blog.hu/api/trackback/id/tr181919947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mezrablomanci 2010.04.14. 10:53:19

Anna most pont ugy nez ki a baseball sapiban, mint a Zsuzska. Csak a Zsuzska azert hordta, mert levagtam a hajat.:))

Gaabee 2010.04.14. 16:45:42

jaj igen, azok a csodás régi hajak :)
valakinek még punkos is volt :) valakinek :)
süti beállítások módosítása