már
1

Apa kezdte. Fájt a torka, kicsit zsepizett, kicsit néha gyengébb volt, de semmi extrára nem panaszkodott. Férfiasan viselte, járt dolgozni, orvoshoz nem ment...

Ma én nem tudok nyelni. Már a hétvégén is fura volt a torkom, ittam is napi 2-3 AspirinC port, de nem állította meg a bajt.

Most azon izgulok, hogy a Nyuszi ne legyen beteg. Mert ugye egész nap velem van. Az a tervem, hogy akár elkapja, akár nem, szerda délután elmegyek vele a dokihoz, hogy nézze meg, van-e indulóban nála valami, hogy felkészülten induljunk a KözelKeletre :)

Amúgy napok óta Stella sírva-zokogva kel a déli alvásból, esténként is nyugtalan, de ezt én TERMÉSZETESEN az éppen jövö 7db fogra fogtam. De ma nagyon megizzadva kelt délben. Meg kellett szárítanom a haját...jaj, tüsszög is... meg nyügös is... meg.. na igen. Lehet, hogy nem kellene parázni? Igazából nem parázok, csak szeretnék nyugodt és felkészült lenni. S szeretném a drága nyaralást boldogságosságban élvezni. De gondolom ez így normális :)

Na majd orvos után kiderül, hogy hogy indulunk :) Szerda orvos, péntek repülés :o

(Mondtam már, hogy én eléggé félek a repülön? Jaaaaj, tudom, a tesóm reszortja a mindenholfélés, de OTT én is félek... na majd kárpótoltatom magam a meleggel :)

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosnapok.blog.hu/api/trackback/id/tr241799702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása