feb
10

, avagy a sérült szájacska... : már nem emlékszem a részletekre, de azt hiszem, a kinött szandi volt a Nyuszi kezében, valamit csinált, megbotlott, s nekiesett a fotel karfájának, ami fa. Nagyon sírt, felkaptam, megölelgettem, összepusziltam, megvizsgáltam, de nem láttam semmit. Késöbb viszont elég egyértelmüvé vált, hogy a kis száját ütötte meg. Lila lett az alsóajka egyik része, kis sebbel rajta. Azért nagyon nagy baj nem lehet, hisz anyu szülinapi vacsijából szivesen ette a husit is, a tortát is... ha annyira fájt volna, talán nem evett volna ilyen jóétvággyal. (Délben pl nem evett. Evés nélkül kellett letenni aludni. Mondjuk ébredéskor viszont megette az ebédet, tehát nincs baj :)

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosnapok.blog.hu/api/trackback/id/tr971747799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása