jan
17

Èjszakai ramazuri

| Szerző: Gaabee | 2:03 pm

Nem tudom, mi volt éjjel. Amikor mentem aludni 10 után, még felkapcsoltam a kisvillanyt, s olvastam. Nyuszit nem zavartam se a lapozással, se a fénnyel, pedig néha már arra felkel, hogy kinyílik a szobaajtó... Tehát 2 körül felkelt, dobálta magát az ágyában, pakolta a plüssállatkáit, csapkodott az ágy rácsain a cumijával... nem hagyott aludni. Vártam...vártam...vártam...

Aztán kimentem, csináltam neki inni. Kicsi gyümölcslé, sok víz. Azt megitta, aztán 5 perc nyugalom után ramazurizott újra.

Aztán kis bealvás után 4 elött megint keltünk, megint csapkodás, dobálózás, nyüszögés, nyekergés...

Magunk közé tettem a nagyágyba. Megihatta a hajnali gyümölcsléjét... aztán akkorát aludtunk, hogy csak na! 3/4 9-kor keltünk.

A pelus pedig úgy teli volt, gondolom az éjszakai extraivás okán, hogy míg áthoztam Nyuszit még pizsiben, éjszakai pelusban a nappaliba, ahogy magamhozszorítottam, kipréseltem egy jó nagy adag pisit a pelusból. Nyuszi is, én is tiszta pisik lettünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosnapok.blog.hu/api/trackback/id/tr411679296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása