dec
23

Bless you

| Szerző: Gaabee | 10:39 pm

azt jelenti-tüsszentéskor mondva-hogy "Egészségedre!"

S hogy mi is ez??? Az a telefonomban nem létezö csengöhang, amit a Nyuszi levéve a billentyüzárat, beállított :))) Hogy honnan tette be a csengöhangokhoz, arra még nem jöttem rá.

S a csörgés...csörgééés???!!! Üvöltö tüsszögés! Szörnyü!!! Anyuval mentünk az utcán, amikor fura hangot hallottam mögülem. Anyu is onnan. Pörögtem, forogtam, míg végül kiderült, hogy a télikabát alatt, a farmerom farzsebében lévö mobilból jött a hang. Bejövö hívásra hívva fel a figyelmet.

Érdekes :)))

Ma este jöttem haza (Adrival és Balázzsal voltam forraltbort inni a Széchenyi téren), s mikor jöttünk be Bazsával a kapun, elövettem a mobilt, hogy megnézzem, mennyi az idö. De amikor kivettem, abban a pillanatban tüsszentett a mobil egy irtó nagyot (Peti hívott). Hirtelen nem tudtam, hogy frászt kapjak, vagy nevessek :)))))

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosnapok.blog.hu/api/trackback/id/tr231619280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása