dec
10

Megint ovinézés

| Szerző: Gaabee | 10:32 am

Tegnap, amikor apa indult vissza dolgozni ebédidö után, lementünk vele a Matzleinsdorferplatzig, mert van ott nem messze egy ovi, ami elég szimpatikus. Nem olyan, mint a többi belvárosi ovi. Nem kicsi, nem emeletesházban van, van nagy kertje..

Tehát bementünk a Nyuszival. A hölgy, akitöl infókat kaphattam volna nem ért rá, így jövö hétfön megyünk újra. Apa már megnézte az ovit, kívülröl én is. Persze az ablakokon is bekukucskáltam, ahol lehetett, így kicsit belülröl is láttam. :) Igazából már eldöntöttük, hogy ezt az ovit jelöljük meg elsö helyre. Kettö ovit kell megjelölni, s majd értesítenek, hogy hová járhat a Nyuszi. Tehát itt most csak pár technikai kérdésem lenne.

Egy másik oviban pl érdeklödtem, mi a tennivalóm, hisz Stella nem ért németül. Fontos kérdés a beszoktatás is, az alvásról érdeklödtem, a szabadlevegözésröl. A második számú ovi nagyon kicsi. Egy emeletes ház alsó szintjén van. Van hátul egy játszótér is, ami ugyan nem összehasonlítható az egyes számú ovi nagy kertjével, de legalább van. Vannak ovik, ahonnan nyilvános játszóra járnak a gyerekek.

mennem kell, felkelt a Nyuszi (aludnia kellene még éppen. na mindegy.)

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosnapok.blog.hu/api/trackback/id/tr251587779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása