okt
23

6 körül

| Szerző: Gaabee | 9:56 pm

Lementünk apához a munkahelyére, ö átült a volán mögé, felvittek engem a Mariara a C&A-hoz, ott kipattantam, felrobogtam, vettem Nyuszinak egy télikabátot, 80-as méretet, meg egy nadrágot, az 86-os, meg egy felhúzható zümizümit, aminek olyan kedves halk zenéje van, mint Timon és Beni majmocskájának. :)

Közben Nyuszi és apája mentek egy kört a kocsival, hisz parkoló ilyenkor nincs... én siettem, de Nyuszi persze elkezdte az esti kiborulást. Siettünk haza, fürdetés, etetés, s alszik, mint a bunda.

Csináltam egy csendéletképet, apa papucsával és Nyuszka cipöcskéjével :) Ime: 

Meg hoztam egy képet csak úgy. Mai kép :)

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosnapok.blog.hu/api/trackback/id/tr471470675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása