okt
18

Hol is kezdjem? Mivel "Csillagosnapok" a blog címe, szót ejtenék a mi kicsi Nyuszkánkról :) Szedte a szirupokat, amik nagyon ízletesek voltak, meg is állapítottam, hogy ezek miatt szeret majd Nyuszka kicsikét betegségest "játszani". De jól van, meggyógyult :) Már csak a Cvitamin cseppeket csöpögtetem a teájába.

Két napja reszelt alma az uzsija, hátha segít a kaksibajon. Tegnap segített. A kádban ült, s pancsolt. Az lett gyanús, hogy elcsendesedett, nem fröcsögött több víz a köre... látom, nyom. Kérdem apát, hogy ez a lányka nem kakil véletlenül? Apa válasza, á, nem. Hát kakilt. Bele a vízbe. Annyira édesen tette ezt is :) Èn gyors rendbetettem Nyuszkát, apa meg a kádat... s szerintem mindannyian nagyon örültünk ennek a kivételes eseménynek :)

Hétvégén itt volt Bécsben Nyuszka nagymamája is (mármint Peti anyukája, aki Peti növérééknél aludt), így minden nap mentünk vendégeskedni, minden nap ettem fött ételt, Nyuszka minden nap Mamázott, minden nap játszott Timonnal, s minden nap megmutatta kicsit produkálva magát, hogy milyen aranyos kislányka is ö :) :)

Ma délután Nyuszka mamája hazautazott Esztergomba, mi is hazajöttünk Lindáéktól, s itthon töltöttük ennek a rosszidös napnak a többi részét. Késö délután (mármint babamértékkel, tehát ugy 5 körül) csináltam mákosgubát, jó kis esztergomi kifliböl :) :) Hát lehet, hogy nem elöírás szerinti guba volt, mert azt hiszem kicsit eláztattam a tejben, de ettöl függetlenül nagyon ízletes lett. Egy morzsányi se maradt. Na persze Nyuszi nem kapott, ez nem az ö eledele :)

Amint elöbb írtam, az idö elég vacak. De hát ösz van, vagy mi. Túléljük ezt is. Nagyobb dolgokon is átmentünk már...

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosnapok.blog.hu/api/trackback/id/tr161458975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mezrablomanci 2009.10.19. 10:40:09

Az almarol azt mondjak, hogy szekletfogo hatasu, azert vigyazz vele. Bar kivetelek mindig vannak:)

Gaabee 2009.10.19. 14:48:01

@mezrablomanci: remélem Stella kivétel. eddig nem tünik rossznak a reszeltalma :)
viszont rajta a szölö nem segít. az a kedvence. mindig szemezget... igy mondhatom, hogy kivételes lányom van :)))))
süti beállítások módosítása