júl
29

Egyszer Kevinanyuka kérdezte, amikor minden nap 4-ig dolgoztam, majdnem 5-re értem csak az oviba az én kis Nyuszimért, hogy mikor ö megy a Kevinért, Stella mindig olyan szomorúan nézi, hogy megy haza Kevin az anyukájával... ha gondolom, heti 1x szivesen elhozza Stellát fél4-kor, amikor a Kevint, csak be kell jegyeztetni az oviban.

Amikor Julia ezzel az ötlettel elöállt, akkor volt Stellának az a 3-4 hónapos dackorszakturbója, amikor én se tudtam öt kezelni, amikor iszonyatos volt vele minden nap, minden perc... erröl késöbb... Tehát akkor mondtam Júliának, az ötlet szuper, DE!...

Aztán jött a "just survive" állapot. Én estig doltoztam, apa nem tudott korábban eljönni a munkából, hát megkértük Lindát, apa növérét, hogy nem jönne-e ide Timonnal, elhozná Stellát az oviból, s apa majd hazaviszi öket, ha hazaért...
Ez így is volt, annyi különbséggel, hogy LInda a két kicsivel hazametrózott hozzájuk, s apa ott vette fel a Nyuszit. Ez hétfön és kedden is így zajlott. Stella is, Timonka is nagyon jól érezték igy magukat :)

Most is hirtelen  jött egy ilyen megoldhatatlan szitu. Linda otthon van Timonnal, így felhívtam Júliát, elhozná-e Stellát, sietek.... s Nyuszi már nem annyira dacos. Most amúgy Kevin a gáz... Tehát szerdán Julia és Kevin hozták el Stellát az oviból, ahol mindenki meglepödött, mert Kevin amúgy nyáriszüneten van. Még jó, hogy beszéltem erröl korábban az egyik ovonénivel, mert apa elfelejtett reggel szólni, hogy nem mi megyünk, s Julia nincs az elhozók listáján....

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosnapok.blog.hu/api/trackback/id/tr343109260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása