máj
9

Elsö igazi dagonya

| Szerző: Gaabee | 10:46 pm

Eddig elleneztem. A játszi, ahová járunk elég messze van tölünk ugyanis. Nyáron még oké, de tavasszal-összel nagyon ellene voltam a dagonyázásnak. Van olyan homokos rész, ahol egy kútcsap van, s ahonnan a nagyobb gyerekek mindig vizet mernek, meg dagonyát csinálnak. Hogy ne az én gyerekem legyen egyedül az, akinek tiltva van a dagonya, vittem váltógatyót, bugyit, pólót, cipö és zokni le, s kezdödhetett a dagonya-játék. Az én kis lánykám olyan boldog volt!!! Amikor a gatyója 1-2 véletlen letérdelés következtében nagyon vizes lett, kérte, hogy hadd vegye le. Akkor bugyiban és poloban elkezdett boldogan ugrándozni a vizben, mintha pocsolyában ugrálna :)))

Megérte a boldogság látványa! ;)))

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosnapok.blog.hu/api/trackback/id/tr722891631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mezrablomanci 2011.05.09. 23:56:55

Ketfele gyerek van. A tiszta es a boldog.
A mieink boldogok.:)
süti beállítások módosítása