ápr
5

Hétföre voltunk berendelve a börgyogyászat gyerek rendelésére. 10-ig lehet bejelentkezni a rendelésre, s persze pont akkor volt az oviban a fotózás is. Ami nekem nagy szívbántalmam, mármint, hogy nem volt ott a Nyuszi, így nem lesz rajta az évszámmal ellátott csoportképen...

De az egészség fontosabb. S gondoltam, hogy nem váltják meg a világot most hétfön, de nem akartam 1 hetet várni a következö rendelésig.

Tehát vártunk 2 órát. Reggelizni a Nyuszi nem szokott, tizoraira vittem oliven ciabattat, meg vollkorn ropit, meg persze soksok innit. Már majdnem 11 volt, mikor bejutottunk, az addig még nem evö, de már nyügösödö gyerekemmel.

Levetköztettem, megmutogattam az akkut és a jelenlegi problémát is.
1. akkut ahogy a kis karja kinéz, hogy mindig mindenki kérdezi, hogy milyen himlöje van, vagy mire allergiás, meg a kis arca is, bár az szerencsére nem volt mindig feltünö, csak kipirosodásnak tünik sokszor...
2. a mostani sömörösödés-allergia szerü kiütések

Lefotózták, megnézegették, kérdeztek, aztán az eredmény a szokásos. Minden baj abból ered, hogy betegesen száraz a Nyuszi böre. (mint apué volt, mint amilyen az enyém..) Tehát kapott a fürdöjébe valami olajos löttyöt, kapott uj testápolót, amivel kötelezö napi 3x kenni a kisasszonyt, mindenhol. Mert én eddig mindig este kentem, s csak ahol nagyon száraznak láttam. Meg kapott egy uj krémet, amivel a mostani viszketö részeket kell kenni. Majd ma megyek a mára elkészült krémekért a patikába.
Május elején kontroll.

A börgyogyászatról visszaküldtek még a gyerekosztályra, ahol a multkori doktornöhöz mentünk. Vért vett allergia teszt miatt. (Ennek a doktornönek Nyuszival egyidös kisfia van, türelmes is volt, kedves is volt..)

A vérvételtöl Nyuszi nagyon sírt. Vittem magammal nyalókát, amit normál körülmények között nem kap, de most kibontottam neki, de még ez se számított. Már kész voltunk, de ö még mindig nagyon pityizett. Olyannyira, hogy bejött egy másik rendelöböl egy kedves doktorbácsi, hogy megnézze, mi zajlik itt. Aztán mikor megtudta, mi történt, elillant, majd visszajött egy szines csikos plüss kukaccal. Amit a Nyuszinak adott... :)

Hazafelé vettünk minipizzát a korház pékségében, az idö szép volt, a lánykám boldogan szorongatta a kukacot...Minden jó, ha a vége jó. (Csak az a széép fotó. Az fog hiányozni nékem :)

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosnapok.blog.hu/api/trackback/id/tr732801083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása