már
31

Azt mondták az oviban, hogy amit Stella most tud, az kevés az ovikezdéshez. Le kell szokjon a pelusról, a cumiról, fel kell tudjon egyedül öltözni, le kell tudjon vetközni, s hát a beszéd.

Elöször iszonyatosan kiakadtam. Egész nap máson se járt az eszem, mint hogy én szeretetböl visszatartottam a lányom, hogy azért nem tud egyedül felöltözni, mert én mindig felöltöztetem, stb..stb...

Mára lenyugodtam, s az ovonénivel is volt még egy beszélgetésünk. Azt mondta, hogy tudja, nehéz augusztusinak lenni, hisz akkor szeptemberben már elvileg ovi. De itt nincs kiscsoport, ahol még babusgatják a kicsiket, mint tesomék otthon teszik. Itt a 6 évessel együtt kell tudni öltözni, enni, aktivan játszani, szóhoz jutni, nem elvertnek lenni....

Az azért kicsit megnyugtat, hogy a Kevin (Stellával egyidös szomszéd kisfiu-osztrák) beszédét is kevésnek tartják az ovihoz, s bár ö is augusztusi, neki is jobban kellene beszélnie. Meg ott van pl a Lea. Ö már 3,5 éves, s rá is azt mondták, hogy ugyan nagykislány, ügyes kislány, nagyon gyatra a beszéde, de szeptembertöl mennie kell oviba, hisz ö már akkor bö 4 éves lesz...

Tehát:

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosnapok.blog.hu/api/trackback/id/tr962787472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mezrablomanci 2011.04.01. 13:26:14

Azert az durva, hogy az ilyen kicsiket keverik a hat evesekkel.
Otthon az ovi feltetele a szobatisztasag (3 eves kortol). Azon kivul semmi.
Sztem meg egy kiscsoportostol, aki 3 mult, attol sem varhato el az egyedul oltozes. En Bendeguznak a mai napig besegitek az oltozsebe, bar ez az en hibam, mert nem kene...

Gaabee 2011.04.01. 19:11:04

igen. szerintem is durva. de ugyan ma kibögtem délelött a szemeimet, délutánra rájöttem, hogy ez egyetlen ovonönek a fixa ideája. majd még utánaérdeklödöm, hogy is megy ez itt... :)
süti beállítások módosítása