már
24

Allergiás pöttyök

| Szerző: Gaabee | 9:32 pm

Már Egomban láttam rajta 1-2 db-ot, de gondoltam, elmúlik. Nem múltak. Egyre több lett, s a Nyuszi egyre idegesebben vakaródzott. Ezért ma elvittem a doktorbácsihoz, aki megállapította, hogy vírusos torokgyuszi váltotta ki ezt az allergiás reakciót. De a torokgyusziból már kifelé jön Stella, így csak a viszketésre kapott írt.

Amúgy direkt nem a megszokott úton mentem a dokihoz. Mindig a DonauZentrum mélygarázsában szoktam leparkolni, s onnan megyünk át. Ma az épülettömbhöz közeli szabadtéri parkolóban kerestem és találtam helyet, s nem az ismert bal oldali úton indultam, hanem jobbra, gondolván, még korán vagyunk, sétáljunk is. Találtunk is egy játszit, bár útközben Nyuszi felfedezni vélte, hogy a doktor bácsi is erre rendel, mert: "Doktor bácsi nem!!!" felkiálltásokba kezdett :)

Kis játszózás után azért elindultunk a doktor bácsihoz, Stella a babakocsi mellett sétált, mint mostanában sokszor, s jött velem, mert megigértem, hogy kap cucukát a doktor bácsinál, s nem lesz szuri sem.

Bár amikor megkérdezték megérkezéskor az asszisztensek, hogy mi is a baja a Nyuszinak, s meghallották, hogy kiütései vannak, behajtottak minket a kettes terembe, mindig az egyesben vettek eddig vért, de azért aggódni kezdtem, nehogy szuriszerü dolog jöjjön, mert akkor soha többet nem tudom odacsalni a Nyuszit. De nem volt vérvétel, csak gyerekektöl elzárás.. :) S kapott cucukát is a Nyuszi. Kettöt is ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosnapok.blog.hu/api/trackback/id/tr862769281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása