dec
7

Sósizé

| Szerző: Gaabee | 2:00 pm

Vagy mi a neve annak a pici valaminek, amit pl férfiak régen borotválkozás okozta kisebb vérzésekre használtak. Na nekem van egy ilyenem, még a pedikürhöz vettük a suliban, s Nyuszi mindig birtokolni akarja. Most, hogy nagykislány lett, odahúzza a müanyag asztalkát a szekrényhez, s kiveszi, amit kiakar. Igy vette ki ezt a kis sósizét is.

Hagytam, hadd birtokolja kicsit, hátha igy nem lesz már olyan érdekes a dolog. De érdekes volt! Aztán térült fordult kicsi lányom, majd nem láttam többé a kis kütyüt. Kerestem, kutattam, nem leletem. Egész lefekvésig járta a szemem a nappalit, hogy hová dughatta el a lánykám a kis tiltott dolgot.

Aztán ma reggel meglett a válasz.

Visszatette oda, ahonnan kivette :)

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosnapok.blog.hu/api/trackback/id/tr512499475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása