nov
29

Komoly beszélgetés

| Szerző: Gaabee | 10:07 pm

Ma KOMOLYAN elbeszélgettem a Nyuszival. Még mindig fájlalja a cuniját, illetve voltak jobb napok, mikor azt hittem, na, meggyógyul. Elöször ugye azt hittem, peluskiütés, mert annak nézett ki. Aztán átalakultak a pöttyök, ahelyett, hogy elmúltak volna. S fájtak is a Nyuszinak. Most megint nagyon panaszkodik, amikor pelusozom, ezért holnap elmegyünk dokihoz. Már kértem idöpontot.

S ezt elmeséltem a Nyuszinak is. Nem örült. Konkrétan pityizve mondta, hogy: "Nee! Nee!" Mármint ne menjünk doktor bácsihoz. S akkor se dobódott fel, bár kissé megnyugodott, mikor mondtam, hogy biztos vehet a doktor bácsi nagy üveggömbjéböl cucukát :)

Tehát holnap délután doki. Témák: köhögés, hepatitis A szuri, böre, cunija.

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosnapok.blog.hu/api/trackback/id/tr442482380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása