nov
25

A mai ébredés után a Nyuszi nem akaródzott kimenni levegözni, csak a Kisvakondot akarta: "Vakond! Vakond!" Hát hagytam, hadd nézze kicsit. Közben kitaláltam, ha nem is megyünk le más okból, menjünk apa elé a metróhoz, mert ma metróval ment Stellaapu dolgozni. Mármint elhozott egy olcsó (itteni árakhoz képest az. olyan 100 euro max gondolom) bringát a munkahelyéröl, azzal elteker a metróig, azzal elmegy dolgozni, hazafelé hazametrózik, s a hosszú gyalogutat bringával teszi meg.

Tehát elindultunk apa elé. Kicsit elgondoltam magam. Apa 6-ig dolgozik. Fél 7-re ér a metróhoz. Mi meg úgy indultunk itthonról, hogy 6-ra érjünk a megállóhoz. Mikor rájöttem a tévedésemre, elkezdtem sétálgatni, csigalassan persze, de így is már 6,15-kor ott voltunk a metrónál. Jól átfagyva. Nem szoktunk már babakocsival messzire menni, így nem gondoltam rá, hogy melegebben öltöztessem a Nyuszit, hogy kesztyüt is vigyek neki... fázott is a Kincsem. Remélem nem hült meg!

A metrónál kiengedtem a babakocsiból, jól eljátszott a kijáratnál. Tanulmányozta a jegyárusító autómatát, a szelektív szemeteseket, a liftet, keresett pókot...

Közben apa hívott minket. Már úton volt hazafelé. A robogóval akart beállni a garázsba, amiatt hívott. Mert a garázsba egy kártyával tudunk beállni. Ha bent a kocsi, nem enged be vele más jármüvet. Ki kell jönni a kocsival. Én kiállok, fordulok is vissza, s állok is be újra, apa pedig mögöttem velem együt beáll a garázsba, hisz ilyen hidegben már nem fog kelleni a motor. Tehát beszéltem apával, de nem árultam el, hogy mi már ott várjuk öt a metrókijáratnál.

Aztán Nyuszi megunva a nézelödést, közölte, hogy beülne a babakocsiba. Beültettem, betakartam a kis pokrócával a lábiját (igy is átfagyott szegénykém) majd énekelni kezdett egy dalt, amit nem ismerünk. Söt, az ovónénik sem ismerik. Csak annyit énekel, hogy: "Fire, fire, fire" S mindig ugyan azzal a hangsúllyal.

Mikor apa kiszállt a metróból, nem lifttel jött le természetesen, hanem a lépcsön, s végig hallotta, hogy valaki énekli gyönyörü ismerös hangon, hogy: "Fire, fire, fire"

Apa nagyon boldog volt, mikor meglátta a kis Angyalkáját, aki öreá vár!

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosnapok.blog.hu/api/trackback/id/tr232473647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása