okt
18

Mosógépen

| Szerző: Gaabee | 9:57 am

elöbb megirtam, s nem jelent meg az irományom. majd ujrairom

Most írom újra. Jópár nap eltelt, már nem is tudom olyan jól leírni, de a lényeg megvan. Az történt, hogy Stella és apuja kergetöztek a lakásban, én vasaltam a hálóban. Kiscsaládom beszaladt hozzám, s ott kergetöztek kicsit, palacsintásat játszottak, stb... Egyszercsak apa elkezdett valamit elpakolni, Stella tett-vett, majd kiszaladt a szobából, én vasaltam redületlenül. Hallottam, hogy a fürdöszobába szalad be, de aztán iszonyú csend volt. Az volt a gyanúm, hogy a tusfürdöket, fürdösókat piszkálja, de a sóknak lett volna hangjuk...ezért apa  utánament. Hát a kis ördögfióka a nyitott mosógép (mosás után mindig nyitvahagyom, hogy kiszáradhasson) dobrészére állva felmászott a mosógép tetejére, s a parfümös-stiftes dolgainkat pakolászta.

Több dolog miatt is frászt kaptam. Stella leeshetett volna, s a fürdö alja járólap, az egyik eleme a polcocskának nem stabil, azzal is zuhanhatott volna. Nem beszélve arról, ha parfümmel zuhan, s még szilánkok is ... na ne ecseteljük.

A lényeg, nincs egy "beül a szoba sarkába unatkozni" tipusú lányunk :))))

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosnapok.blog.hu/api/trackback/id/tr592380308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása