okt
18

7.hét a bölcsiben

| Szerző: Gaabee | 9:58 am

Hétfö: Szokásos kis pityi, mikor eljöttem, s szokásos boldogságot titkoló üvöltés, mikor érte mentem. Az ovónéni azt mondta, hogy nagyon jó hangulata volt a Nyuszinak. Csak az ebéddel volt kis baj. A levest azt szépen kanalazta, viszont a másodikat, valami édes túrós valamit, na azt nem akarta enni. De azért is meg lett dicsérve, mert olyan sokat ért már németül :) :) :) 

Elhangzott az elsö német nyelvü mondat az oviban!

Kedd: NAGY NAP VAN!!!! Nyuszi reggel nem sírt! Átöltöztettem a benti nacijába, szandijába, aztán ...na ilyenkor szokott elkezdeni csimpaszkodni, aztán mikor jön az aktuális ovónéni, akkor elkezd sírni... de ma átöltöztettem, aztán ö beszaladt a terembe :))))

Szerda: semmi extra, szokásos otthagyós sírás, szokásos értemegyek sírás, viszont ebédet egy kanállal se, pedig nap közben jól elvolt...

Csütörtök: reggel pár másodperc pityi, egész nap jó hangulat, kis ebéd, s ami csoda, MA ELÖSZÖR NEM SÍRT a Nyuszi, mikor mentem érte. Nemhogy nem sírt, hanem mosolyogva fogadott, aztán nézelödött, mikor átöltöztettem...

Péntek: Reggel Nyuszi beszaladt ugyan a terembe, de míg felöltöztem, meggondolta magát, s ezek után már kissé nyüszögött, mikor eljöttem. Viszont jókislány volt, szépen ebédelt. Mikor mentem érte, picit sírva fakadt, de gyorsan elszállt a sírós kedv. Kedvesen integetve jött ez az oviból.

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosnapok.blog.hu/api/trackback/id/tr22380309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása