máj
17

Még itt Bécsben elrohantam a Nyuszival orvoshoz, mert sokat sírt, éjjel is, nappal is, folyt az orra..stb...stb...

Hát a foga. Mondta a doki. Irt is fel fájdalomcsillapítót, amit otthon lecseréltünk camomillára, amit a Nyuszi szívesen fogadott.

Alvás: Utolsó két este tejcsiivás után indultam vele az emeletre, sírni kezdett, s mutogatott a fotelre, hogy: "Csüccs!", s csak úgy tudtam lefektetni, hogy lefeküdtem én is, s mindketten a nagyágyban aludtunk.

Így mellettem persze jó hosszan s mélyen aludt, de hát lassan saját szobája lesz! Pont most akar mellémszokni? S akkor hol alszik apa?...Ez most valaminek a kezdete vagy valaminek a vége? Miért ez az új igény? Miért nem jó, ahogy eddig? S miért alszik 8 utánig? Miért nem kel 7 elött kicsivel, ahogy szoktuk? S  miért nem olyan egyszerü öt lefektetni, mint születése óta eddig mindig?

Jaj! Mindig ennyi miért lesz???

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosnapok.blog.hu/api/trackback/id/tr302009998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása