ápr
22

Cumi

| Szerző: Gaabee | 7:37 am

Nyuszi nagy cumis. Kezdetben mondták nagyon tapasztalt anyukák, hogy ne adjak a gyereknek cumit, mert hogy néz ki (kit érdekel, hogy hogy néz ki), ha már nem csecsemö, s cumival a szájában jön-megy.

Tehát adtam cumit. Azt gondoltam, ha ö igy szereti megnyugtatni magát, akkor miért ne. (Èn pl nem szeretek ahhoz szólni, aki megbánt, s utálnám, ha ezen változtatnom kellene...) Tehát adtam cumit. Van is jópár. Szerencsére Nyuli nem válogat. Szilikon vagy latex, forma, szín, minöség. A lényeg, hogy legyen cumi.

Mostanában kicsit tulzásba vitte. Többször csinálta napközben, hogy egy cumi a szájba, s kettö-kettö a kezekbe, s cserélgette pár másodpercenként a szájában levöt.

Na tegnap viszont csak a déli alvához kapott cumit. Nem dugtam el a többit, csak véletlenül mindegyik magasabbra került, igy nem láthatta öket...s mivel nem láttam, hogy hiányolná öket, nem vettem le a polcokról. S a játszóra ugyan vittem cumit, hogy hazafelé, ha nyügös lenne, mert már fárad, akkor legyen láncoscumi nálunk, de nem vettem elö.

Tehát a cimicumis Nyuszi tegnap nem cumizott :)

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosnapok.blog.hu/api/trackback/id/tr991941749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mezrablomanci 2010.04.23. 09:02:22

En sem szeretem, ha valaki nem hagyja a gyereket cumizni vagy cumisuvegezni. Van aki mar a csecsemot poharbol itatja.
Nekem Brenda hat eves koraig ivott csoros poharbol. Iskola elott egy nappal tette le. Semmivel sem elmaradottabb emiatt a tobbi 11 evestol.:) bendi a mai napig az esti kakaot cumisuvegbol issza. 5.5 eves.
Semmivel sem elmaradottabb a tarsainal. Sot, ket nyelven beszel.:) Majd amikor ugy erzi, eldobja. En nem vezsem el tole. Csajozni nem azzal fog valoszinu.:)
süti beállítások módosítása