ápr
19

Zene

| Szerző: Gaabee | 10:25 am

Nyuszi szereti a zenét. Ezért idönként odasétál a zenegéphez, s megnyomja a megfelelö gombot. Aztán már táncol is. Ö 20 hónaposan Lady Gaga számokat hallgat, azok közül is 2 kedvence van. A Bad Romance és a Poker Face. Aztán ott van a Black Eyed Peas és az a csaj, aki olyan furán néz ki a klippjében. Én is szeretem az ö számát is. Amolyan "fenékriszálós" szám az is.

Azt nem tudom, hogy 20 hónaposan milyen zenéért voltam oda, de 20 évesen tuti Zappa, Európa Kiadó, Bizottság, Pink Floyd...mimég. De az én ízlésem is változott. Ma már én is szeretem a fenékriszálós zenéket :)

Majd teszek fel pár videót, amiket csináltam. Van köztük beszédes, táncos...

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosnapok.blog.hu/api/trackback/id/tr141933601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása