feb
19

Tegnap Anitánál és Bennél voltunk. A kicsik (már nem azok) nagyon édesek voltak!

1. Stella folyamatosan rohangált a lakásban. Mármint játszottunk Ben szobájában, Stella felpattant, át a nappaliba, onnan az elöszobába, onnan vagy tovább a fürdöbe, vagy leragadt a konyhában. Aztán ugyanez fordítva, aztán újra... újra...

2. Stellának vittem szöllöt uzsira. Egy dobozkába tettem, ami Bennek is megtetszett. Szerintem nem a szöllöre cuppant rá, hanem az érdekes kincsesdobozzal akart játszani. De EZT Stella nem csípte. Sírvafakadt. Aztán Ben fakadt sírva. Aztán Stella mégjobban sírt. Aztán Ben sírt mégjobban. Bevallom, mi anyukák meg annyira nevettünk :)))) Mert ezek a kis törékeny lelkek annyira édesek voltak. (itt csendben elárulom, hogy Ben még hüppög is sírás közben :)

3. Anita férjének van egy cd gyüjteménye, amit Stella elöszeretettel piszkál. Mármint szíve szerint törné-zúzná. Na ezt nem ö mondta, hanem látom a szemein :)))) Ezért vigyázni kell, hogy a közelükbe ne jusson, ami elég nehéz feladat, mert a nappali gyerekszobai oldalán van a nagy zenesarok. Így tegnap 3-4 cd-t egy hirtelen mozdulattal kirántott a lánykám, s lecsapta a földre. Én csak irultam-pirultam, felkaptam a cd-ket. Még jó, hogy ezt Benapuka nem látta :)))) S remélem, nem törünk össze semmit...

 Uzsonnázik a Nyuszi, Ben pedig csodálkozik, hogy "Mik vannak??!!"

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosnapok.blog.hu/api/trackback/id/tr631772915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása