feb
8

Nyuszi elsö lepasszolása

| Szerző: Gaabee | 10:41 pm

Mármint most elöször kerestem, hogy hogy tudnék "megszabadulni" a Nyuszitól. Kriszta barátnöm jött engem oktatni, de ha Nyuszi itt van, nem lehet körmözni... Kriszta délben jött, Nyuszit aztán felvittem lefeküdni. Miután Nyuszi felkelt a déli alvásból, kicsit megszeretgettem, felöltöztettem, s útra készítettem, mert jött érte a Mamája, aki elvitte öt babakocsival ... dolgoztak is, nasiztak is, szeretgették a Nyuszit...aztán visszahozta. Na ekkor már kicsit kapkodnom kellett...de azért sikeresen zárult a délután.

(itt csendben megjegyezném, hogy a 2. modellemnek csak az egyik kezén csináltam meg a körmöt, a másik kezén este 8 után, miután a Nyuszi éjszakai alvását megkezdte...)

Nyuszi különben nagyon szeret a Mamával lenni. De azt nagyon neheztelte, hogy mikor a Mama öt visszahozta, nem tudtam szeretgetni, nem tudtam körbeugrálni...még be kellett fejeznem az elkezdett munkát...

Szerencsére késöbb Nyuszi megbocsájtott :)

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosnapok.blog.hu/api/trackback/id/tr211740827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása