jan
28

Hógömb

| Szerző: Gaabee | 1:05 pm

Volt egy hógömbünk. Kicsi, Mikulás volt benne, pont Nyuszi markába való. Mikor elökerült, s a Nyuszi megörült neki, odaadtam, hadd játsszon. Pont mondtam Petinek, hogy ugye müanyagból van, s remélhetöleg nem törik el, amikor üvegtörést hallottam...rohanok a Nyuszihoz, hát hógömb üveg volt!!!

Nyuszi járókába be, én vizet feltöröl, nagyobb szilánkokat felszed, porszívóval mindenhol alaposan végigmegy, utána földön fetrengtem, hogy ha lenne még szilánk, az az én nadrágomon tapadjon meg... szerencsére nem volt... hát így jártunk a hógömbbel.

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosnapok.blog.hu/api/trackback/id/tr481708890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása