jan
23

Nyuszi és a viziló

| Szerző: Gaabee | 8:00 pm

Vagyis nem viziló, hanem vizi ló. Igazából tengericsikó a neve, de itt a 2-on nincs tenger. A nyuszi kiskádjában lakik a kis neonzöld vizipisztoly, ami vizicsikó formájú. Olyan pici, hogy Nyuszi kezébe való :)

Apával fürdetés közben szoktak spriccelöset játszani, amikoris mindig apa spricceli a lóval a Nyuszka pocakját, lábikáit. Szoktak. ... Na de ma megtanítottam a Nyuszinak, hogy kell löni a vizipisztolyával :)

Ma ugyanis kettecskén vagyunk. Apa Keresztapuval van úton. Holnap jön. Ìgy én fürdettem egyedül, s kihasználtam a lehetöséget...majd jól meglepödik apa, ha Nyuszi lespricceli :))))

Kivéve, ha Nyuszi a mai technikát használja. Tehát miután megmutattam neki, hogy fogja kézbe a minivizipisztolyt, s hogy húzza meg a vizet spriccelö ravaszt, nagyon tetszett neki. De az még jobban, hogy tanulmányozhatta, hogy hogy hagyja el a víz a lovacska nóziját. Ezért Nyuszi mindig a saját orrát találta el :) Még dolgozom az ügyön :) :)

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosnapok.blog.hu/api/trackback/id/tr341696158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása