jan
7

Hóanyó

| Szerző: Gaabee | 8:15 pm

Na, ma tudatosult bennem, hogy a Nyuszi nem szereti a havat. Eddig is látszott, hogy nem rajong érte, de mától minden kertelés nélkül kijelentem, hogy nem szereti. Voltunk a pockos házaknál. Elöresétáltam, persze be a havas részre (a sétálórészen ellapátolták a havat) hogy jöjjön utánam. Állt a havas rész elött, s nyújtogatta a kezét....

Aztán odamentem érte, bevittem a havas részbe, elöre sétáltam pár lépést, s mondtam neki, hogy jöjjön. Hát nem jött. Tett egy lépést, majd elkezdte nyújtogatni a kezét. :)

A két hóember, akiknek igazi sapkája is volt, azok tetszettek a Nyuszinak. Persze a répaorr az jobban tetszett :)

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosnapok.blog.hu/api/trackback/id/tr731655077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása