dec
24

Nyuszka 2. Karácsonya

| Szerző: Gaabee | 9:18 pm

Nehezen indult a nap. Mármint Nyuszka nem akart délelött aludni. De mindig szokott, igy számitottam rá, szükségem lett volna az idöre a karácsonyi készülödéshez.... Végül minden kicsit elcsúszva, de sikeresen alakult. Nyuszi végül fél 12-töl aludt 1-ig. Utána ebédelt, majd kivittem apukájával együtt a Mamához. Utána itthon kitakarítottam, feldíszítettem a fát, rendetraktam, pakoltam, bekészítettem a fa alá a csomagokat, majd mehettem készülödni. A vacsit a Mami csinálta egyedül, mint mindig.

Aztán kimentem a Nyuszkáért a Mamához. Ott volt Timon is. A két kicsi annyira aranyos volt együtt, kiváncsi vagyok, hogy hogy alakul a kapcsolatuk :)))) Majd holnap sokat játszhatnak, ma kicsit rövidre sikeredett ez a gyerekprogram.

Nyuszkát hazahozva mentünk Adrihoz. Ott ittunk borlevest, s ettünk finom nasikat. Adri mindig isteni finom nasikkal visz bünbe minket. Két éve a gesztenyetortája!!!! Azóta is emlegetjük :)))))

Sikerült Nyuszinak magára borítania egy már elfújt mécsest. Nem volt meleg, csak meglepödött, hogy ahogy száradt a kezén a viasz, kezdte húzni rajta a bört :) Ùgy nézett mereven, mozdulatlanul...várta a segítséget széttárt ujjakkal :))))

Megcsodálta a halakat is, akik akváriumát Adri direkt Nyuszka kedvéért frissen mosta. (nekem a kis neonhalak a kedvenceim) Vannak szörnyü, rettenetes békáik is. Azok üvege szerencsére nem volt frissen pucolva...szörnyen néznek ki... így Nyuszka csak halazott.

Adriéktól hazjöve már nem volt gond a Nyuszival. Az ajándékjainak örült, föleg annak a fajátéknak, amibe 4 fagömböt lehet fakalapáccsal beleütni, s akkor a golyók kigurulnak alul... ez volt a sláger. Na jó, a cumisüveges-pisilös baba is tetszett neki, de azzal ugye semmi extrát nem lehetett csinálni, hisz nem töltöttem meg a cumisüveget...igy simán pislogtatni lehet csak....

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosnapok.blog.hu/api/trackback/id/tr441621384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása