dec
10

Tegnap folytatása

| Szerző: Gaabee | 9:25 pm

Tehát eljöttünk az oviból, azzal, hogy jövö héten hétfön megyünk és megnézzük, valamint lehetöségem lesz kérdezni, informálódni. Nem tudom, miket kellene tudnom, miket kellene kérdeznem. Ami érdekel, hogy itt mit szólnak hozzá, hogy Stella nem ért németül, lesz-e tennivalónk ezügyben, érdekel, hogy év közben lehet-e oviban tartózkodás idöpontját változtatni, hogy mit kell bevinni (a pelus és a váltóruhák, valamint ottani lábbeli az tuti, de mit még).

Na elindultunk hazafelé, az esö esett, de nem nagyon, zavaró nem volt. Nyuszi végig a kezemben volt, amint le akartam tenni, nyújtózkodott felfelé, s kapaszkodott a combomba...

Bementünk egy Anker pékségbe, ahol a Nyuszi kapott ingyen és bérmentve egy kiflit. Olyan brios tésztáju-szerü kiflit. Meglepödtem. Nem szoktak ajándékokat osztani, ráadásul nem költöttünk vagyonokat, csak épphogy.

Innen kicsit gyalog is jöttünk. Ami azt jelentette, hogy két kézzel fogtam a nyuszi kezeit,  mögötte mentem, fölé kellett hajolnom, majd eltört a derekam, de úgy éreztem, hogy a 4 sávos úttest mellett nem mehetünk csak lazán kéz a kézben egymás mellett. Bementünk egy virágboltba is, Anita barátnömnek vettünk egy kis decemberi hangulatú növénykét. Persze Nyuszi végig a kezemben volt, mert minden virágot és polcokra kitett szert meg akart fogdosni. Mikor kijöttünk a növényestöl, gyalogoltunk tovább. De Nyuszi nem bírta sokáig, s amikor újra felemeltem, akkor tünt fel, hogy nincs rajta a csiptetös cumija. (itt csendben megjegyezném, hogy már az Obi elött jártunk, tehát majdnem hazaértünk)

Elindultunk vissza a pékségbe, cumi ott nem volt. Vissza oda, ahol kiszálltunk apa mellöl a kocsiból. Cumi a földön nem volt. Vissza az oviba. Cumi ott se volt. Persze egész visszaúton járt a szemem, hátha valaki felemelte, s feltette vmi bokorra, padra, ablakpárkányba, kirakatba... Cumi sehol. Elindulunk hazafelé, Nyuszi még mindig a kezemben (semmi hajlandóságot nem mutatott a gyaloglásra, így cipelhettem), közben felhívtam Petit, aki kiment a kocsihoz, s megállapította, hogy ott a cumi. Sóhajtottam egy nagyot, kicsit örömömben, megkönnyebbüléstöl, kicsit a Nyuszicipeléstöl elfáradva.

Hát így fáradtam el tegnap :)

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosnapok.blog.hu/api/trackback/id/tr521589186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mezrablomanci 2009.12.10. 21:31:00

Szep az uj kontosod:)
Bendi sem ertett angolul egy mukkot sem, mikor az ovit kezdte. Ha az ovoneni es a gyerekek nem tudnak magyarul, elobb-utobb
Stella fog nemetul:)

Gaabee 2009.12.10. 21:39:01

@mezrablomanci:
azt tudom, hogy hamar megtanul, de azt nem értem, ha az elsö napokban alapszavakat sem ért, hogy fognak kommunikálni, ha vmi baja van. Bendivel hogy volt? kézzel-lábbal?
(a köntös dolgot nem értem. komolyan :)

mezrablomanci 2009.12.11. 08:03:25

A blogod köntöse:)Vagy uj ruhája, vagy minek nevezzem.:)
Bendi sem tudott semmit. Az elso mondata talan az volt, hogy: "Mum is coming soon."
Ezt mondtak neki az oviban, amikor szomorkodott utanam:) o meg megtanulta eleg hamar:) Fogalmam nincs, hogy tanulta meg a szavakat, de nem volt gondunk. Emiatt nem kell aggodni.Arra kell figyelni,hogy a ket nyelvet egyforman hasznalja.Mi otthon magyart hasznaluk es hangsulyozzuk, hogy az az anyanyelvunk, amire buszkek vagyunk :) es a kozossegben meg angolt hasznalnak.

Gaabee 2009.12.12. 09:37:05

@mezrablomanci:
ja, hogy a dizájn?? ;)) nekem is jobban tetszik, mint az eredeti ;)

a kisebbik oviban azt mondták, amit te, hogy semmi gond nem lesz, pillanatok alatt megerti es megerteti magát majd a Nyuszi ;)

megírnád azt is, hogy a beszoktatás arrafelé hogy van? nagyon érdekelne! ;)

mezrablomanci 2009.12.13. 19:53:14

A beszoktatas nem volt hosszu. Konkretan elmaradt:) Bevittem a gyereket es mondtak, ha baj lesz hivnak telefonon, ha nem, menjek 12-re.
De ez az ovoneni/bacsi csapat nagyon jo.
Sok mulik rajtuk. Vagyis minden rajtuk mulik:) Rengeteg oviba mentuk korulnezni, eltoltottunk fel napokat bent, de ez az egy fogott meg:)
süti beállítások módosítása