dec
5

Billegvemenök

| Szerző: Gaabee | 9:46 am

Tegnap szokás szerint babakocsi nélkül voltam Nyuszkával boltban. Csak apróságokat vettünk, így nem szakadtam (annyira) meg. Mert elöször sétáltunk a Nyuszival egy közeli nagyonkicsi parkocskában. Persze Nyuszka idönként elfárad, s fel kell venni, de volt, hogy nagyon sokat ment egyhuzamban. Olyan édes, hogy olyan picike és úgy megy mellettem óriás mellett :)))

Sétánkat befejezvén tértünk be a közértbe. Amikor jöttünk kifelé, az épület kijáratán jött mögöttünk egy idösebb férfi. Nem lakhatott messze, crocs-ban volt. Gondolom csak pár sörre ugrott be az épületben levö ivódába. Ahogy mentünk a férfi elött, Stella totyogósan, mert már fáradt volt, láttam, hogy a férfi nézi, hogy imbolyog a kis Nyuszim. Mondott is valamit valami érthetetlen nyelven, s közben a testével jobbra dölt, balra dölt...gondolom valami nagyon vicceset  mondott az akkor már instabilan bukdácsoló lánykámra. Különben attól, hogy nem értettem, még éreztem, hogy kedvesen beszél a bácsi, így nem éreztem udvariatlannak. :)

Gondoltam magamban, hogy még 1-2 sör, s a bácsi megirigyelné Nyuszika stabilságát :)

Sebaj, mindannyian mosolyogva haladtunk tovább utunkra :)

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosnapok.blog.hu/api/trackback/id/tr811575387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása