nov
24

Tegnap nagyon meleg volt megint. Sütött a nap, egyszerüen tavasz volt, amit mint tudjuk, nagyon szeretek :)

Apa ebédidejében lementünk egy kört sétálni a Nyuszival. Persze babakocsi nélkül. Nyuszi nagyon édesen fogja a kezünket, idönként szaladni akar, akkor szaladunk, hadd lobogjon a hajunk :)))

Nekem még mindig fáj a torkom. Lehet, hogy a napi 2 mézes kamillatea nem elég?

Este, mikor mentem aludni, Nyuszka felkelt. Ki kellett venni a kiságyból. Adtam neki puszit, megigazítottam a hálózsákját, s visszatettem aludni. Vissza is aldut azonnal. De hallottam, hogy álmában többször felsírt, felnyögött... hogy mitöl??? Az a bizonyos fog, ami hónapok óta jön, ami miatt csuklóig turkál a szájacskájában, még mindig nem jött ki. Kemény az íny, de még konkrét fogat nem érzek.

Aztán hajnali fél 5-5 között is ébren voltunk. Sikkancsolt, pörgött, forgott...amikor már magam mellé tettem a nagyágyba. Aztán visszaaludt :)

Èjjel is volt ébresztönk. Nyuszka eléri a digitális höméröt. Azon van óra is. Az ébresztöt is be lehet állítani rajta. Hát valószinüleg Nyuszi beállitotta, mert 1-2 között ébresztöre keltem. Szerencse, hogy a Nyuszi ezt a kis kalamajkát kihagyta. Aludt,mint a bunda :)

Hoztam egy képet is Nyusziról

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosnapok.blog.hu/api/trackback/id/tr241548438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása