nov
20

A hideg

| Szerző: Gaabee | 4:11 pm

Tudom, tudom, ez Stellablog, nem Gabiblog, de ezt le kell írjam :)

Tegnap este, miután lefektettük a Nyuszkát, lefutottam a kocsihoz, mert benne maradt a korábban vásárolt krumpli, gríz... A kocsi a ház elött állt, de azért felhúztam egy sportcipöt, hogy mégse a lakásban használatos papucsban menjek le.

Amint kiléptem a kapun, leesett, hogy mivel Anitánál voltam, már nem a ház elött parkolunk, hanem kissé odébb... na sebaj. Ellibbentem az autó felé... De amikor már a többedik gyalogos nézett rám furán, leesett, hogy hát persze, én rövidujjú pólóban vagyok. :)

Na nem fagytam meg, de azért néhányan érdekeseket gondolhattak a szellemi kapacitásomról :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosnapok.blog.hu/api/trackback/id/tr571539988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása