okt
28

Szuri-nap

| Szerző: Gaabee | 4:21 pm

Ma Nyuszka 2 szurival lett gazdagabb. Az egyik kötelezö volt, a másik pedig szabadon választott, fizetös, a pneumokokken.

Megmutattuk a börét is. A karján, a lábán és az orcácskáin is vannak olyan "nem tud kijönni a ször" szerü dudorok. A doki szerint allergiának néz ki.

Beszéltünk az állandó kakilásgondjáról is. Na nem a dokinak :))))) a Nyuszinak. (Bár a lencsefözelék határozottan segített, ellentétben a szilvalével, a szölövel... és sok mással)

Ma nem lett volna mérés, de rátettem a mérlegre. Most se sikerült megmérni, minthogy mostanában nagyon nem engedi a pelusozást se, a popsitörlést se. Még jó, hogy fürödni szeret :)

Tehát a mérlegen ugrált a számérték, a legmagasabb 10.50 volt, mint legutóbb is. Tehát kb 1 hónapja ennyi a súlya a Nyuszinak. Gondolom. Hisz nem állt meg egy pillanatra se a szám a mérlegen...

Most alszik :) Én meg csináltam magamnak tejbepapit, de túl sok kakaót szórtam a tetejére. Petinek majd nem árulom el, mert tuti gondolná magában, hogy nem akarja elhinni, hogy nem birok édesség nélkül meglenni. Az a fura, hogy mindjárt kipukkadok a túlkakaózott tejbepapitól, de úgy ennék vmi nasit, vagy chipset.. Nem, nem vagyok terhes, s nem, nem tudom, mikor jön meg... ha ma halálra eszem magam, akkor holnap. Ha túlélem :)

S ha túlélem, jövö hétfön megyünk haza. A Nyuszi és én. Apa marad. Vele majd hosszúhétvégézni megyünk haza nemsokára :)

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosnapok.blog.hu/api/trackback/id/tr941481787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása